Tanie bilety lotnicze

Skorzystaj z naszej wyszukiwarki tanich lotów i rezerwuj bilet lotniczy w 3 min
klasa ekonomiczna
1 pasażer
dorośli
dzieci 2-11 lat
niemowlęta 0-24 miesiące

Wydawanie i odbiór biletów

Serwis BiletyBilety.pl wprowadza innowacyjne rozwiązanie dotyczące planowania podróży Biznesowych Twojej firmy. Wieloletnie Doświadczenie naszych konsultantów gwarantuje, że przedstawimy Państwu najdogodniejsze połączenia lotnicze w najniższych cenach, ofertę hotelową dopasowaną do indywidualnych potrzeb, możliwość rezerwacji samochodu.

Twój bilet ma formę elektroniczną  tzw. e-bilet i będzie wysłany do Ciebie e-mailem. Na lotnisku będziesz musiał się tylko bezpośrednio zgłosić do stanowiska odprawy linii lotniczej check-in ze swoim dowodem osobistym lub paszportem podając numer rezerwacji (booking ref.), możesz go sobie zdrukować i pokazać go przy stanowisku check-in na lotnisku w dniu wylotu wraz z dokumentem tożsamości

Swój bilet otrzymasz e-mailem, po dokonaniu płatności i przesłaniu potwierdzenia dokonania tej płatności w jak najszybszym czasie. W przypadku płatności kartą kredytową po akceptacji transakcji bilet zostanie wysłany w jak najszybszym czasie. 

W tej sytuacji, prosimy o kontakt telefoniczny z naszym serwisem pod numerem (42) 630 85 85, bądź wysłać maila z problemem na adres: info@BiletyBilety.pl

Twój bilet ma formę elektroniczną (e-bilet), dlatego nawet jeśli zgubisz wydrukowany bilet, nadal istnieje na wysłanym mailu. Jeśli skasujesz e-mail, który Ci wysłaliśmy z biletem do wydruku to nie jest to problemem. Możemy powtórnie go przesłać na podany adres mailowy

Jest możliwy. Twój bilet ma formę elektroniczną i możesz go odebrać na lotnisku w biurze linii lotniczej, na której został wystawiony.

Jeśli chcesz otrzymać fakturę, wyślij nam e-mail z dokładnymi danymi na adres info@BiletyBilety.pl . Faktura posiada podpis elektroniczny i będzie wysłana do Ciebie e-mailem.

Bilet elektroniczny ( z ang. e-ticket) jest szczególnie wygodny, ponieważ potwierdza zakup biletu, bez potrzeby jakiegokolwiek wydrukowanego dokumentu. Na ogół drukuje się je z maili i zajmują stronę A 4 by podczas odprawy szybciej znaleźć rezerwacje w systemie linii lotniczych.  Linie lotnicze, którymi podróżujesz, przechowują wszystkie dane biletu na swoim centralnym systemie rezerwacji. Oznacza to, że w ostateczności nie musisz pokazywać wydrukowanego biletu, aby dostać się na pokład samolotu. Tym samym, nie musisz się martwić, że zapomnisz lub zgubisz bilet, ponieważ nie jest to tradycyjny papierowy bilet.
E-bilet jest wirtualnym biletem. Posiadanie biletu elektronicznego pozwala Ci zgłosić się bezpośrednio do stanowiska odprawy wraz ze swoim paszportem lub dowodem tożsamości oraz kopią e-mailu potwierdzającego rezerwację (kopia e-mail pozwoli agentowi linii lotniczych szybciej znaleźć Twoje miejsce).

Możesz wydrukować swój bilet z  e-maila, który wysłaliśmy Ci po zakończeniu Twojej rezerwacji zawierający numer Twojego biletu elektronicznego. Jest to drugi e-mail, który otrzymałeś często zatytułowany „bilet lotniczy do wydruku” , który to bilet zawiera osobisty numer przyporządkowany do danego pasażera (pierwszy jest prostym potwierdzeniem rezerwacji, które jest przesyłane do Ciebie w ciągu godziny po zakończeniu rezerwacji za pośrednictwem naszej strony internetowej). Po tym, w ciągu jednego dnia od zakończenia rezerwacji, otrzymasz drugi e-mail zawierający szczegółowe dane Twojego elektronicznego biletu.

Twoja karta kredytowa zostanie obciążona w momencie zakończenia rezerwacji. Możliwe, że zauważysz dwa różne pobrania środków na swoim koncie. Jedne zostaną dokonane przez linie lotnicze i reprezentują cenę biletu, drugie natomiast przez naszą firmę (Impuls S.C.) i reprezentują koszty obsługi. Suma tych dwóch opłat jest ostateczną ceną biletu wyświetlaną na naszej stronie internetowej.

Na stronie BiletyBilety.pl można zakupić bilety w polskich złotych (PLN). Ceny w walutach lokalnych na naszej stronie podane są jedynie w celach informacyjnych.

Wszystkie faktury wystawiane przez Impuls s.c. operatora serwisu BiletyBilety.pl są w polskich złotych PLN, niezależnie od kraju zamieszkania klienta.

Bezkosztowe anulowanie rezerwacji jest możliwe przed wystawieniem biletu, po jego wystawieniu pasażer ponosi koszty anulowania biletu, niekiedy są to koszty całego biletu. Dlatego też zawsze prosimy naszych klientów o sprawdzenie biletu w momencie odbioru.

Polecane linki

Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszy Rozjowu Regionalnego
Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki

Live Chat Software